[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

2012-04-15 19:31:17 UTC

Jo també dic la meva a les preguntes proposades:

1. Entre promoure el programari lliure i el recolzament mutu entre la
gent que ja utilitza PL, quin enfocament vull pel GiLUG?

Crec que el GiLUG ha de ternir recursos comunitaris on trobar-se els
usuaris i resoldre dubtes. Alhora també ha de ser un àmbit on la gent
entusiasta emprengui accions a favor del Copyleft i el Programari lliure.

2. Com pot ser útil el GiLUG per la gent de comarques gironines?

Web i recursos on saber què és i per a què és el programari lliure. Grup
de persones amb qui aprendre més i trobar solucions.

3. Com pot ser útil el GiLUG per mi?

Em realitza en la vessant ideològica, però també em va molt bé la llista
per preguntar i contrastar coses.

4. Quina mena d'esforç estic disposada a fer a favor d'això?

Puc administrar les eines informàtiques del GiLUG. Del tema calés, ja
faig molt esforç per múltiples projectes en conjunt (si es vol acordar
una quota no m'hi oposaré).
D'altra banda, sempre esmento i recomano la llista del GiLUG quan veig
interès en resoldre dubtes i conèixer usuaris.

Al 15/04/12 21:12, En/na Genís Pujol Hamelink ha escrit: