[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

marc marc furtia gmail com
2012-04-15 17:08:22 UTC

Tinc un dubte ...
Si el gilug es constitueix com a associació, organització o el que
sigui, què se'n treu de profit ?
Que hi ha uns papers que diuen que el gilug és una associació i què
més ?
Quins beneficis en treu el grup ?
Continuo amb el mateix ...
Si no hi ha moviment a la llista ... ni que sigui constiuit com a
associació, agrupació de venis o com a equip de patanca ... em sembla
que poc farem ...
La web ... fa la tira que no s'hi escriu res ...
Hi ha un canal(#gilug) al irc.freenode.org per no haver d'estar enviant
correus amb el que es pensa, per què sigui més dinàmic tot plegat...
Ara ... no sé ... es vol constituir com a associació ? no ho veig
malament, però això em sembla que no reactivarà/reviurà/etc el grup ...
Em sap greu escriure aquestes lineas ... però és el que fa temps que
veig ...(sóc molt catastrofista, fatalista, epocaliptic ... )
És el que veig :S

El dg 15 de 04 de 2012 a les 18:40 +0200, en/na Raimon Trujillo va
escriure: