[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2012-04-15 16:25:53 UTC

Al 15/04/12 18:01, En/na  ha escrit:
> A veure l'objectiu de l'associació seria estil una de gent gran o de carnaval o qualsevol cosa, en la qual el president o tresorer no s'emporta cap sou!!! Estem parlant que es gestionarien com a molt uns 100€ o 5€ x soci tal com es proposava i tal. No es res, però anirem tots molt més tranquils. El problema està tal com diu en Xavi que no es fa gairebé res, no ens coneixem tot i ser de la mateixa provìncia, no hi ha constància en l'organització de les coses, quan es fan actes d'altres grups no hi assisteix ningùu etcetera.
> [...]
Naturalment que els càrrecs han de ser simbòlics si s'ha d'anar per
aquesta via. Però des que es va crear el Gilug (ja vaig estar a la
primera trobada ara fa uffff d'anys!) hem donat moltes voltes al mateix
sense decisió. Hi ha molta apatia (o manca de temps!).

Si es volen fer les coses ben fetes qui s'encarregui de les tasques
(sense jerarquies ni sous, evidentment) porta la seva dedicació i temps.
Per poques trobades o tallers que es facin a l'any s'ha de passar una
estona i qui ho "remena" més ha de tenir el "poder" (ho poso amb
comentes) de decisió. Amb això vull dir que és molt normal que quan algú
proposa quelcom, sovint apareixen pals a les rodes i això desgasta molt
(Des dels inicis del Gilug en tenim experiència). Potser és una de les
coses que han passat.

Per tant proposo:

- El més important: què voleu fer amb el Gilug?
- Si seguim endavant podem organitzar encara que sigui una trobada a
l'any (no calen organitzacions ni estatuts per això!) o algun talleret
(Blender, programació, wifi, gimp, ofimàtica, arduino, php el que
volgueu....)
- També,  si ha d'haver-hi continuïtat, la web és important. Seguir
posant-'hi continguts (no veig entrades des del 2009!)
- si el problema (que no crec) són els diners, aquí van els meus 15€....

Apa, opineu, però decisions ràpides i pràctiques que manquen 15 dies
segons diuen...(que les decisions assembleàries són molt democràtiques
però poc efectives).

Salutacions,

Xavi