[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

2011-05-16 11:13:34 UTC

Jo tinc el compte de Paypal amb un saldo només de euros.
El saldo de USD (dòlars USA) el tinc a zero.

Algú que faci servir Paypal sap si hi ha cap problema per pagar a un
venedor que et cobri en USD en aquestes condicions ? (suposo que et
cobren la conversió, és clar)

Al 16/05/11 12:06, En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit: