[gilug] Re: Escriptori Unity

Eduard Vidal i Tulsà festuc gmail com
2011-07-18 15:23:02 UTC

Hi ha una guerra des de temps immemorials,
Per una banda els tenaços informàtics que fan que la informàtica cada
dia sigui més sencilla,
Per l'altre l'univers va fabricant cada cop usuaris més estúpids.

Per ara l'univers va guanyant amb una còmode avantatge

El 18 de juliol de 2011 10:52, Narcis Garcia - GiLUG
<> ha escrit: