[gilug] Re: Programari lliure al Girasound

Marc marc furtia gmail com
2011-08-31 18:45:16 UTC

Home, jo a partir del 16 puc ... però xerrada xerrada ... no sé :S Per què
estic sense portàtil ni res :S com a molt pen-drive i el pc de casa engegat
(si no plou i hi ha tempesta elèctrica)
A part, que si fos xerrada, suposo que explicaria l'enlightenment 17 una
mica per sobre i com instal·lar-lo ... i para de contar, ja que el meu
nivell, per mi, és massa baix com per explicar altres coses ...

El 31 d’agost de 2011 17:04, Narcis Garcia - GiLUG
<>ha escrit: