[gilug] Re: [Gilug] Re: Nova Llista?

2011-04-29 08:08:46 UTC

Ja m'hi tornaré a barallar més endavant.
Havia vist que algunes utilitats del Mailman preveuen diferents dominis,
però no vaig trobar cap pàgina amb una recepta decent.

També vaig intentar provar un "pedaç" que vaig veure a l'empresa Arsys,
que és crear llistes a l'estil de , i
aleshores emmascarar-ho tot a la configuració-web com a
però en un lloc o altre s'acaba veient  (els
d'Arsys deuen tenir una persona dedicada a això per a què tot sembli
perfecte)

De tota manera estic fent servir EXIM com a transport de correu d'aquest
servidor de llistes.

Per cert, he hagut de reiniciar el servidor de llistes perquè els 3 o 4
últims missatges no es distribuïen i jo no els veia a cap cua. Potser
Mailman tingui la seva pròpia cua i jo no sé com es consulta.

Al 27/04/11 22:50, En/na Blackhold ha escrit: