[gilug.org] Marcar els fulls impresos

2010-09-21 18:57:57 UTC

Al final això ho he resolt de la següent manera:
Els usuaris només tenen configurada la impressora virtual CUPS-PDF, i
tot allò que imprimeixen queda a la carpeta del seu ordinador ~/PDF

Quan l'usuari va al mostrador a demanar els fulls impresos, li diuen al
dependent a quina màquina estaven i aleshores aquest polsa una
llançadora preparada com a "Impresora del PC 8" que símplement es munta
el directori remot "PDF" i obre un explorador per a què es pugui veure i
obrir els documents que hi ha.

Al 23/03/10 23:02, En/na Xavier Barnada Rius ha escrit: