[gilug.org] [off topic] una mica d'humor negre [ /off topic]

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2010-05-20 12:38:15 UTC

A Dijous, 20 de maig de 2010 13:26:56, Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> La única font d'aquest article és el mateix "Taringa". Cap referència a
> l'entrevista originalment publicada, doncs pot tenir la mateixa
> credibilitat que això:

hi va haber molta polemica en si la noticia era veritat,
i quan la posen tantes vegades, jo no sé què pensar,

http://www.google.com/search?q=hijos+de+bill+gates+usan+linux

també en varen sortir d'altres, com la dels servidors de Hotmail,

http://digg.com/linux_unix/MSN_s_Hotmail_using_Linux__

> http://elgeek.com/yo-recomiendo-ubuntu-bill-gates

d'aquesta alguns llocs diuen clarament que és un muntage,
i fins i tot l'autor explica perquè ho va fer,