[gilug.org] Marcar els fulls impresos

Xavier Barnada Rius xbarnada gmail com
2010-03-23 22:02:29 UTC

A alguna copisteria he vist que fan servir un sistema diferent que es
tindre un ordinador intermediari entre el terminal desde el que
s'imprimeix i el ordinador que fa les impresions i aixi veuen cada
document de on ve i aixi no cal marcar les pagines de cap manera.El que
desconec es si es pot implementar amb GNU/Linux.
Suposo que s'hauria de fer que els terminals imprimisin contra un
servidor de CUPS i que aquest no els imprimis directement sino que
simplement els deixes en cua fins que el operari que esta al mostrador
aceptes /cobres la impresio. Si es pot fer aixi segurament no fara ni
falta instalar cap programa ja que CUPS es pot gestionar desde una
interficie web:
http://127.0.0.1:631/jobs?which_jobs=all