[gilug.org] Compatibilitat de aMSN

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2010-03-18 18:11:41 UTC

El 18 de març de 2010 18:56, Narcis Garcia - GiLUG
<>ha escrit:

> Com que jo no tinc compte amb cap d'aquestes empreses
> (Hotmail/Yahoo/Google/etc.) haig de fer proves a través d'un altre en un
> cibercafè.
>
> He provat a actualitzar aMSN amb el repositori del Launchpad, i sembla
> que va millor (l'usuari pot enviar video a l'altre, i també pot acceptar
> video de l'altre), però el botó de videoconferència (audio+video) no
> sembla funcionar. En algun intent escriu que els programes no són
> compatibles (els d'ambdós interlocutors), i en algun intent surt escrit
> que la funcionalitat encara no està desenvolupada.

> [...]
veritat és que va funcionar.
Si no recordo malament, vaig seguir un tutorial com ara aquest:
http://www.nacho-alvarez.es/?p=145
No vaig testejar-lo al 100% perquè no va detectar la webcam.
Suposo que hauría d'haver configurar el wine o instalar els drivers de la
webcam des del CD amb wine. Però aquestes potingues no m'agraden i vaig
deixar-ho aquí.
Segurament els de aMSN acabaran treguent una versió més estable d'aquí poc.
De moment tiro del Launchpad a veure què. Clar que no utilitzo gairebé mai
la videoconferència i no puc provar-ho. En tot cas, si algú de vosaltres fa
progressos en aquest tema, l'agrairïa que m'ho digués. Més que res per
dir-ho als acabats de convertir al nostre s.o. i no s'atraveixen a
prescindir d'aquestes eines.

Xavi