[gilug.org] Compatibilitat de aMSN

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2010-03-18 08:12:16 UTC

Holes,

Jo he provat el amsn i l'emphaty amb videoconferència. Els dos han anat
bé de Linux a Linux (utilitzant millor els dos amics el mateix
programa). L'emphaty m'ha portat menys problemes. Però quan es tracta de
parlar entre l'amsn i el msn de windows el problemes apareixen. He
aconseguit parlar i veure intermitentment, a vegades en una sola
direcció, a vegades tot i a vegades res (això últim un 90% de les
vegades). Suposo que si fos un problema de ports del router o aniria ok
sembre o no, no intermitentment. Pel amsn vaig haver d'instal·lar la
versió més recent i el http://www.amsn-project.net/wiki/Farsight
Igual en verions més estables començarà a rutllar millor.

Salutacions,

Xavi

El dc 17 de 03 de 2010 a les 22:58 +0100, en/na Xavier Barnada Rius va
escriure: