[gilug.org] Sistema operatiu Android

Oriol Pellicer oriol elsud org
2010-01-07 11:46:07 UTC

Hola,

jo tinc el G1 des de fa més d'un any i la veritat és que l'Android
està molt bé. El meu venia amb la versió 1.5, llavors vaig
actualitzar-lo a la 1.6, i ara hi tinc una rom de la versió 2.0
(Eclair), que tot i tenir alguna cosa que no va en el G1 (no fa
fotos), m'agrada molt.

De tota manera, jo fugiria de les companyies de telefonia grans. El
meu el vaig comprar per ebay, era de T-Mobile i alliberar-lo em va
costar uns 20 euros (via web, pim-pam). I per a les dades he provat
algunes lowcost i em quedo amb la que tinc ara: pepephone amb la
tarifa de 300Mb per 7 euros al mes, i trucades a 0,09 _sense_
establiment, i fent servir la infraestructura de vodafone.

http://www.pepephone.com/tarifamovilonia9/

La de Simyo també estava bé, però vaig tenir molts problemes amb la
facturació i ha acabat amb una reclamació a indústria (en realitat
encara no ha acabat), no la recomano gens.

Salut!

El 7 de gener de 2010 12:15, Narcis Garcia - GiLUG
<> ha escrit: