[gilug.org] No puc connectar al web de facebook

Andrey Antoukh andsux gmail com
2010-12-26 22:50:36 UTC

2010/12/26 Narcis Garcia - GiLUG <>:
> A aquestes alçades crec que cada vegada és menys recomanable dependre de
> l'empresa Google. Aquesta gent intenten aconseguir el què abans no va
> aconseguir Compuserve de IBM, Infovía & Terra de Telefónica, o la
> "Microsoft Network" de la dècada de 1990.
>
> Arribarà el dia que alguns portals funcionaran correctament només si hi
> entres des dels enllaços de Google, i això inclourà webs
> d'administracions públiques o bancs (que encara ens barallem per a què
> funcionin amb programari lliure).
>
> Arribarà el dia en què WikiLeaks no serà accessible si Google no ho
> [...]

Es comprensible lo que dices, pero no puede aplicarse a este caso, ya
que usando un servicio no haces que dependas de el, siempre puedes
cambiar, y a google no le interesa que esos dns fallen o vayan lentos.

Matizo, usando los dns de google no te hace dependiente de el, y te
aseguro yo que hoy en dia .. las companias que ofrecen Internet están
mas comprados que google.

Pero bueno, si alguno prefiere quedarse usando servicios pésimos con
la idea de que los dns de las companias son mas seguras a las
acusaciones que plantean, aquí no me meto.

Un saludo y buenas fiestas.
Andrei.

--
http://twitter.com/andsux
http://www.niwi.be

"Linux is for people who hate Windows, BSD is for people who love UNIX"
"Social Engineer -> Because there is no patch for human stupidity"