[gilug.org] No puc connectar al web de facebook

2010-12-26 08:52:26 UTC

Google Chrome és un derivat de M.Firefox, així que pot ser una manera
més senzilla de comprovar el tema, fins que tinguis la versió 3.6.14

El servidor DNS 8.8.8.8 de quina empresa és? Google?
PD: Si l'ordinador s'autoconfigura la xarxa per DHCP, allò que es posi a
/etc/resolv.conf serà sobreescrit cada vegada que inicii el sistema.

Al 26/12/10 04:18, En/na Eduard ha escrit: