[gilug.org] No puc connectar al web de facebook

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2010-12-24 21:09:46 UTC

A Divendres 24 Desembre 2010 20:16:37, Marc Furtià Puig va escriure:
> I si en comptes de la direcció poses http://69.63.181.12 ?
> o 69.63.181.12 sol ?
> Et fa el mateix ? no te la troba ?

Posant http://69.63.181.12 si que he accedit a la pàgina d'inici!!!!!!!
Perquè??

Sembla que puc arribar fins a la pàgina d'accés però no m'hi deixa entrar, em
diu que no tinc les galetes habilitades quan sí que les tinc.....

Tens idea de per què? Per molt que ho prova no em deixa. He provat el que deia
l'Eduard de passar l'arxiu .mozilla a .mozilla.old, tornar-hoa provar amb una
instal·lació "neta" però ni així....