[gilug.org] Presentacio del BASAP

2009-10-20 20:47:35 UTC

- "Que tal amb les claus forànees?"
Quines claus? Parles de camps-clau?

- "Ara m'hi estic posant, puc cridar a una estructura de bbdd ja
existent?"
En principi una instal·lació de BASAP és per a una base de dades. En un
primer moment vaig fer que es poguessin tocar taules i camps d'altres
bases de dades, però els usuaris que ho van provar se'm liaven.

Però la teva pregunta pot ser molt interessant des de la perspectiva de
configurar BASAP per accedir a una base de dades que ja tinguis al
servidor. Si, cap problema, però tingues en compte que BASAP crea les
seves taules organitzatives (totes amb el prefix "Basap_") i encara no
he previst tots els tipus de dada de MySQL.