[gilug.org] LneT - allotjament en un VPS.

Toni Martínez Colom toni martinez gmail com
2009-10-07 20:18:26 UTC

Que no fos la meva adreça...

Jo vaig posar a descarregar totes quatre versions (per allò de fer bulto amb
el torrent) cap a la una del migdia de dilluns, i veig que varen acabar
entre les 4 i les 7 del matí de dimarts. La raó per què anés tan lent pot
ser que tinc la mula a tope amb "altres" descarregues :-P

I la raó per la qual tu no veies connexions del teu cap al meu deu ser que
tu ja tenies el 100% del fitxer i només calien connexions entrants, perquè
els ports els tinc ben oberts...

Ves a saber, però!

Toni

PS: Et passo per correu privat la meva IP, per què ho acabis de comprovar,
si vols...

"Progress isn't made by early risers. It's made by lazy men trying to find
easier ways to do something."
Robert Heinlein