[gilug.org] Videotutorials al GiLUG

Eduard Vidal i Tulsà festuc gmail com
2009-11-24 17:20:16 UTC

El 24 / novembre / 2009 15:47, Jordi Pujol <> ha
escrit:

> A Dimarts, 24 de novembre de 2009 15:43:54, Jordi Pujol va escriure:
> es
> >
> Eduard,
> la configura deixa posar el nom complert del domini o només el subdomini ?

Clar puc/pot gestionar tants dominis i subdominis com necesitem, el crec es
si ha de fer de controlador de domini dreamhost; és a dir usar els dns de
dreamhost. En tot cas si s'usen els controladors de domini de dreamhost pots
assignar ip's fora del rang de dreamhost.
Jo mateix tinc vàris dominis associats a la meva conta :D