[gilug.org] Oferta de feina per Girona

Eduard Barrera eduardbc hotmail com
2009-11-23 21:13:21 UTC

Jo fa temps, anys, que estic buscant feina per Girona com a
administrador de sistemes Linux, però sembla impossible!

Aprofitant que
es treu el tema, algú sap algo sobre el tema, empreses o alguna web de feines que no tingui controlada ?

I es que anaar a BCN cada dia, 2 hores per anar i 2 per tornar es dur, però l'alternativa de gastar-me mes de la mitat

del sou en llogar un pis allà es pitjor!

Merci!