[gilug.org] Ping rapid en timeout

xevi xbarnada gmail com
2009-11-06 23:10:53 UTC

Crec que si hi ha un error en una crida el que pasa es que canvia
l'estat de la variable $?, ho he comprobat amb aixo:
:~$ echo $?
0
:~$ cd /h/
bash: cd: /h/: El fitxer o directori no existeix
:~$ echo $?
1

Per cert si el que vols saber es quines maquines hi ha a la xarxa em
sembla que tambe existeix la posibilitat de fer un ping -b que es un
ping a la direcio de boardcast aixi arriba a totes les maquines de la
xarxa