[gilug.org] Ping rapid en timeout

Eduard Vidal i Tulsà festuc gmail com
2009-11-06 15:55:30 UTC

Sempre pots activar el wakeonlan per que si estan parats s'engegin...
enviar un paquet de wakeonlan son milèsimes de segon
a rc.local de la màquina client:
ethtool -s eth0 wol g
(despres t'apuntes la mac del client)
i al servidor només has de fer
wol ad:d4:e5:5a:MA:C0
L'altra cosa, que segurament s'aproxima més al que vols fer, es fer-hi ssh a
la màquina; conectar per ssh a la xarxa local a mi em triga menys de 1 segon
a fer un ls, com pots veure a l'exemple:
date; ssh quatre ls; date;
dv nov  6 16:53:59 CET 2009
BOINC
boinc_6.4.5_i686-pc-linux-gnu.sh
drakx
nohup.out
tmp
dv nov  6 16:53:59 CET 2009

El 6 / novembre / 2009 16:42, Narcis Garcia - GiLUG
<>ha escrit: