[gilug.org] grans inodes en una particio

2009-03-22 12:09:35 UTC

Busco més aviat informació que afecti específicament al rendiment de
sistema de fitxers Ext3.
Habitualment els sectors són de 512 octets per a tots els discs, i el
què varia són els grups (clusters) que són fàcilment explorables per
exemple en un sistema FAT d'un disquet.

Suposo que aquests "clusters" deuen ser l'equivalent dels "inodes" en el
vocabulari Unix. Si la diferència en rendiment és menyspreable, suposo
que deixaré igualment l'estàndard, apart de què em dóna por que amb
"largefile" no em quedi en un moment donat sense poder crear més fitxers
per haver-se esgotat els inodes.

El dg 22 de 03 de 2009 a les 12:50 +0100, en/na Xavier Barnada va
escriure: