[gilug.org] executar aplicació windows en gnu/linux ó *BSD

Quim Rovira quim rovira gmail com
2009-03-11 12:18:53 UTC

Dona una ullada al projecte Kylix, que no se si es viu o mort... és
l'eina RAD de la difunta Borland que suportava sistemes *nix.
No recordo si estava preparada per Object Pascal, per C++ o per
ambdós, però potser tens sort i és compilar i avall.. tot depen de si
usen les llibreries de Borland o bé les llibreries de sistema (win*)
directament.

Salut!