[gilug.org] Cron d'usuari

2009-03-04 09:28:08 UTC

Vaig millorant:
Si com a mi mateix (és a dir, el mateix usuari que té l'escriptori)
executo:
DISPLAY=:0.0 xmessage "Hora de dinar"
aleshores per l'escriptori apareix el missatge-finestreta.

Però si ho faig en una sessió de "root":
su - narcis -c "DISPLAY=:0.0 xmessage 'Hora de dinar'"

Error: Can't open display: 0.0

El dc 04 de 03 de 2009 a les 10:03 +0100, en/na Quim Rovira va escriure: