[gilug.org] bogs al ubuntustudio 9.04

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2009-06-19 07:12:14 UTC

Osti, quin crack! molt bé per la iniciativa.
Si, si...i tant que la provaré. Serà el principi d'una gran distro
multimedia de qualitat??? Pujolix-music?
Sobre el tema escriptori del Musix, potser no m'he explicat bé. No vull dir
que KDE  sigui caotic, al contrari, de fet, el faig servir en alguna
màquina; són els de Musix que han fet un poti-poti amb el knoppix, amb els 4
escriptoris virtuals, multitud d'icones a accessos directes a l'escriptori,
reagrupant per temes (internet, oficina, musica, multimedia en general....).
A més crec que no era KDE, sino un Xfce. Valdria més un KDE o Gnome que amb
el menú desplegable ja queda prou ben estructurat i clar (de fet ja podies
instalar un KDE si volies). Tot això a les versions anteriors, a la d'ara no
puc opinar. Segurament hi ha gent que li va bé així, però a mi no m'acabava
d'agradar.
Passa'm l'enllaç per a descarregar-la quan ho tinguis llest, tinc ganes de
provar l'invent aquest.

Xavi

El 19 / juny / 2009 07:45, Jordi Pujol <> ha escrit: