[gilug.org] bogs al ubuntustudio 9.04

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2009-06-19 05:19:26 UTC

En/na Lourdes Mallorquí i Dani Fossas ha escrit:
> Hola Xavi,
>
> Has tornat a provar Musix? Sé que t'havies ofert per testejar però estava una
> mica verd.
> S'estan movent força (com sempre) i van per la 2.0 beta 1
> http://www.musix.org.ar/wordpress/?p=602
>
> Sembla que ara està basada en Debian Live en comptes de Knoppix com abans.
> No sé, és un suggeriment, tu veuràs si ven bé, ja que coneixes millor el tema,
> fins i tot potser estàs més al dia que jo.

Huumm...

Debian live? La veritat és que la Musix l'havia abandonat finalment. No
m'acabava de convèncer sobretot per lo caòtic de l'escriptori. Knoppix
com a live està bé, però no m'agradava alhora d'instal·lar-la. Qüestió
de gustos. Ara que si s'han passat a Debian live, m'ho miro i li tornaré
a donar una altra oportunitat. Igual comença la reconciliació ;-)

A reveure,

Xavi