[gilug.org] Problema amb ips estatiques amb Debian Lenny

Xavier Barnada xbarnada gmail com
2009-06-18 15:54:33 UTC

Hola llista,

Tinc un petit problema amb un portatil amb una Debian Lenny al usar ips
estatiques usant el network manager, el problema es el seguent, a la que
intento posar una ip estatica desde la utilitat network-admin, al panel
de gnome apareix el misatge de que s'ha desconectat i despres que s'ha
conectat, pero despres si vaig a fer un ifconfig eth0 puc veure que la
ip que hi ha a la interficie es una ip de dhcp.He probat a reiniciar la
maquina, he probat de parar el servei de dhcpdb i fa el mateix.On puc
trobar algun log on em pugi encaminar cap a on hi ha el problema?