[gilug.org] bogs al ubuntustudio 9.04

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2009-06-18 14:00:14 UTC

Sí, el realtime és imprescindible, una mateixa distro en una mateixa
màquina amb rt o sense es nota moltíssim. Fins i tot en les versions més
actuals.
Per reproduir un mp3 no es nota, però si s'ha de fer captura o tocar un
sintetitzador virtual des d'un piano o controlador extern, és demencial
si no el tens. Sentir la nota 0.5 segons més tard (o més) d'haver-la
tocat, és impracticable. I ja no dic un pianista virtuós o un grup en
directe amb monitors!
He mirat aquesta distro, PureDyne, sembla interessant el que proposen
(crec que està basada en l'antiga Dyne:bolic):
http://code.goto10.org/projects/puredyne/wiki/DocInstallSystem

A part del live, hi ha una full-instalació a partir de Debian Lenny. Si
tinc temps, m'ho miraré una estona. Posats a provar, no es perd res,
només temps.

A reveure,

Xavi

El dj 18 de 06 del 2009 a les 15:04 +0200, en/na Jordi Pujol va
escriure: