[gilug.org] bogs al ubuntustudio 9.04

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2009-06-15 17:12:00 UTC

Hola nois,

He estat instal·lant la darrera versió d'Ubuntustudio 9.04 32bits i m'he
estat barallant amb els bugs que porta... i déu-ni-do!

Em peta l'Openoffice  i el Netbeans quan instal·lo el plugin de php,
queda tot el sistema boniato al més pur estil win95. He vist per
internet que és un bug del ubuntustudio (i no pas de l'Office),
incompatibilitat amb el kernel rt que porta.
En el cas del Netbeans suposo que a la màquina virtual no li agrada el
rt d'aquesta versió.
Algú s'hi ha trobat? Sol·lucions? (que no sigui engegar una altra
partició cada vegada que vull editar un full de presentacions o
utilitzar una altre suite)

També em petava el driver de l'nvidia en mode xinerama, però sembla que
ja l'he domesticat, així com l'aturada que a vegades ho fa com vol,
millor dit, no s'atura.
I espera't que aniran sortint més coses a mesura que les utilitzi.

Osti! em podria haver quedat com estava, amb la de fa un parell
d'anys....!

Ara que ....ha millorat molt els xruns del jack. En alguna cosa ha
millorat!

Apa, siau

Xavi