[gilug.org] Versio Preview de Lnet Lite Xfce

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-07-11 14:33:10 UTC

A Dissabte, 11 de juliol de 2009 11:48:46, Eduardo Broto va escriure:
> Aquest es el meu primer missatge a la llista, aprofito per saludar :)

Ei, bondia Eduard, ara si que funciona la cosa, ens anem animant,

> Jordi, amb el Firefox 3.5 veig el menú de l'esquerra molt petit a
> 1280x1024, s'ha de fer zoom per poder veure el contingut.

dons és veritat que hi havia una incoherència en l'estil, en un lloc definia la
mida dels fonts 100% i a un altre 60%,
a mí també en Firefox 3.5, m'enssenyava el 100%,
misteris de les ciències !

> Felicitats pel projecte, té aspectes molt útils com el fet de poder
> persistir les dades.

Instal.lació ràpida, configuració amb pocs paràmetres, múltiples configuracions
que es selccionen amb la linia d'ordres d'engegada, i més coses, vaig
escrivint la documentació i ja veureu !

> Tinc una pregunta: qué has hagut de fer per aconseguir
> que les X sempre trobin el driver gràfic adeqüat? Vaig provar d'instal·lar
> una Lenny en un llapis USB i aquest era un dels problemes que se'm
> plantejava a l'hora de poder fer-ho servir en qualsevol PC.

es pot fer que Xorg faci una configuració automàtica sense engegar, crec que és
des del Xorg 1.4, després s'acava d'arreglar, i funciona !
ara amb la versió 1.6 i la integració amb HAL està previst que Xorg
s'autoconfiguri completament, però encara hi ha pocs drivers que estiguin
integrats amb HAL.

prova la Lite en un pendrive, és molt ràpida, sobretot si només es fa
persistencia del directori personal, no del sistema operatiu,

Jordi