[gilug.org] Debian 4 estable

2009-01-27 16:06:53 UTC

He consultat a l'encilopèdia:
http://ca.wikipedia.org/wiki/Debian

I sembla que la versió 4.0 de Debian GNU/Linux es va considerar completa
(o estable) el 08-04-2007. Suposo que haig de cercar una publicació
d'aquella data (?).

És que m'interessa posar a prova programes i situacions, les quals s'han
de trobar amb els problemes que hi hagués aleshores. Si faig una eina
compatible amb Debian GNU/Linux 4.0 , l'haig de fer compatible des de la
primera edició 'estable'.

Si alguna cosa fallava el 08-04-2007 i la van arreglar una setmana
després, em vull trobar amb la falla; no vull que el sistema funcioni
com si res no hagués passat, perquè aleshores podré tenir imprevistos en
funció de cada escenari.

El dt 27 de 01 de 2009 a les 16:51 +0100, en/na Quim Rovira va escriure: