[gilug.org] Imprimir nomes grafic

Eduard Vidal i Tulsà festuc gmail com
2009-01-09 09:05:39 UTC

El 8 / gener / 2009 20:52, Narcis Garcia - GiLUG
<> ha escrit:
> En minúscula crec recordar que si.
Els francesos tenen la ç per escriure Garçon... per exemple... :)
Aixi que no es que sigui afrancesada, si no que tens un problema a les fonts
Benvingut a la meu malson de cada dia.
> Una pàgina PDF la vaig obrir amb el GIMP, la vaig desar en format PNG i
> la vaig tornar a muntar com a PDF amb el "gscan2pdf". El resultat es va
> imprimir perfectament.
Si això ho fan molts dels meus usuaris amb determinats arxius pdf,
ells imprimeixen directament cap a l'impresora per xarxa i a vegades
tenen problemes que no els hi representa segons quin caràcter (solen
ser simbols grecs) o no fa cap caracter al seu lloc.
Quan tens un pdf, molts programes permeten imprimir com imatge, això
es el que hauràs de fer tu