[gilug.org] Quan MSWindows toca particions Ext3

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2009-02-24 10:48:36 UTC

> estic d'acord amb tu en utilitzar aplicacions senzilles, etc. Però el tema
> del ntfs, hi ha gent treballant-hi des de fa molt de temps i a mi em sap
> greu la manca de confiança que li has donat. Crec que sense adonar-te pots
> crear un FUD en aquest tema.
no es que li doni jo, es que n'he trobat referencies, i fa tant de temps que
s'en parla que no m'en refio,
i d'aixo es tracta, de poder exposar la opinio que té cadescú,

> De cap de les maneres dic que tot sigui perfecte, genial, meravellós, etc.
> Jo tinc por quan toco una partició ntfs, ara bé, crec que has estat massa
> dur amb aquest projecte i cal donar-li un vot de confiança.

I tant, i la millor manera és saber exactament les mancances que tenen i els
punts forts que es poden fer servir, per tal de poder-los utilitzar en la
manera adient,
dons n'estic provant moltissims d'aplicacions i distribucions, igualment com
colaboro amb petits arreglos i aplicacions.