[gilug.org] Recuperar quadre de diàleg perdut a konqueror

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2009-02-19 22:47:38 UTC

Hola gent:

Sóc usuari d'openSuse 10.3 amb kde-3.

He perdut el quadre de diàleg que em demana si realment vull enviar un arxiu a
la paperera, perquè alguna vegada quan m'ha demanat confirmació dec haver
marcat el quadret on diu que no vull que m'avisi més.

No és massa greu. Quan envio una cosa per error a la paperera, vaig a la
paperera, restauro l'arxiu i ja està.

Però al final cansa i voldria que emtornés a demanar confirmació cada vegada.

He buscat algun arxiu on es guardés la darrera configuració de dialog o
kdialog on canviar un true per false o viceversa (tampoc estic segur de si va
per aquí); he buscat al google de mil maneres (en català, en castellà i en el
meu precari anglès) amb diferents jocs de paraules, i no hi ha "tu tía".

Algú em podria dir de quina manera puc recuperar el quadre de diàleg perdut?

Agraït i salut!

Dani