[gilug.org] Traduccions automatiques d'OpenOffice

2009-02-14 11:20:08 UTC

Jo tinc la meva manera d'escriure les dates. No importa si separo el dia
del mes amb un guió "-", amb una barra "/", escric el nom del mes i poso
una coma, o el què sigui, però jo tinc els meus usos i costums.

Cada vegada que en un full de càlcul escric alguna referència al temps
(dia, hora, etc.), aquest m'ho substitueix per un altre format, i si
aleshores jo volia posar "Divendres 13" haig d'acabar escrivint una
fórmula:
="Divendres 13"

Algú sap com nassos (llamps i trons) fer que l'OpenOffice no intervingui
MAI sobre la meva manera d'escriure?

Gracies.