[gilug.org] Linux en Pendrive

Jose Luis montgri montgri net
2009-08-13 21:50:24 UTC

En/na Jordi Pujol ha escrit:
> A Dimarts, 11 d'agost de 2009 20:22:10, Jordi Pujol va escriure:

Be, almenys he tingut temps de provar el live-CD. Editant la primera
línia de la primera opció i col·locant al final de la línia
nolapic_timer entra sense problemes.

A més encara que la pàgina que indiques parla de problemes amb la
configuració del monitor, amb la teva distro no hi ha cap problema i la
resolució és correcta.

L'altre problema que comenta és que no funciona el wifi si no és
instal·lant NdisWrapper. Evidentment com no puc entrar a internet no puc
fer-ho. El que si he trobar és que quan intento configurar ppp em demana
el pasword d'administrador i no se quin és.

Si tinc més temps ja aniré informant del avençus o els problemes.

Joseluis