[gilug.org] Linux en Pendrive

Jose Luis montgri montgri net
2009-08-12 17:02:54 UTC

En/na Jordi Pujol ha escrit:
> A Dimecres, 12 d'agost de 2009 12:23:01, Narcis Garcia - GiLUG va escriure:

Perdoneu tots dos, Jordi i Narcís:

Però no he tingut temps de fer res (moltes hores de feina, estic de
temporada). Però com veig que la cosa s'anima us dirè que no he
aconseguit que fincioni cap distro. Crec recordar que fa un temps vaig
entrar amb Knoppix treient-ho tot. Evidentment no funcionava ni el USB.;-)

No he creat: He probat .-(

> he afegit informació sobre el tema,
> jo també espero la seva resposta,

Estic esperant tenir una horeta per provar-ho.
> encara que és millor que traslladem els temes que tracten de la distribució al
> fòrum, que seria el lloc adequat,

On puc entrar al forum?.

Joseluis