[gilug.org] Dispositius Movistar

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2009-04-20 16:26:17 UTC

El dl 20 de 04 del 2009 a les 17:38 +0200, en/na Narcis Garcia - GiLUG
va escriure:
> Fa un temps vaig documentar com instal·lar programari per a connectar a
> internet a través dels petits modems UMTS de Vodafone:
> http://wiki.lapipaplena.org/index.php/Modems_i_xarxa
>
> Algú té referències pels mateixos dispositius USB, però de Movistar?
>
> Gracies.

Ja ho vaig fer amb un módem USB Huawei E160 de l'operadora Orange. Cap
problema amb Ubuntu 8.10: endollar i connectar.
No vaig haver d'instal·lar cap programari especial.
Només tenir en compte les dades que s'han de posar a l'assistent al
connectar. Orange no me les va saber dir.
Sobre Movistar no sé, però crec que amb les darreres versions tampoc ha
d'haver-hi massa problema. Una altra cosa és que les operadores no donin
suport per a GNU/Linux, tal com em van dir.

Sort,

Xavi