[gilug.org] Fwd: Recerca d'impressores

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-10-03 10:06:01 UTC

Hola,

les Lexmark tenen molt bona fama de prestacions i qualitat,
ultimament amb HP s'ha de comprar la gama alta, lo altre és més de joguet, es
nota que han baixat els preus.

lo que em preocupa amb totes les marques és la disponibilitat de complements,
com les safates addicionals de paper, les targetes de xarxa, les ampliacions
de memories, etc...
amb HP hi ha varis distribuidors que tenen pràcticament de tot, abans era més
complicat amb les Lexmark, pero fa molt de temps que no miro com estan en
questió de distribució,

El Friday 03 October 2008 10:02:27 Narcis Garcia - GiLUG va escriure: