[gilug.org] [Fwd: Re: Establir la llengua subsidiaria]

2008-11-04 12:54:56 UTC

Hola, com podeu veure als missatges que reenvio, estic intentant definir
l'ordre de prioritat dels idiomes d'un entorn GNU/Linux.
Faig proves amb un Live-CD.
He provat amb el "export LANGUAGE" que proposa en Lluís, però no em fa
res. Intento veure les variables amb la instrucció "env", però no en
veig cap d'idioma. També he provat amb el paquet "language-env", però és
força limitat i només sembla servir per definir una llengua.

Algú sap d'algun assistent o mètode eficaç per a establir la prioritat
d'idiomes?

Gracies.