[gilug.org] problemes amb yahoo

Marc.furtia marc furtia gmail com
2008-05-27 18:55:59 UTC

Bones llista, sóc en marc furtià i puig.
Us envio aquest correu ja que no aconsegueixo configurar bé la meva
conta de correu de yahoo.
La configuració que tinc de la conta és la següent:
tipus de servidor: POP
SERVIDOR : pop.correo.yahoo.es:995
NOM D'USUARI : marcfurti
XIFRATGE SSL
TIPUS D'ATENTICACIÓ : CONTRASENYA

TIPUS DE SERVIDOR :SMTP
SERVIDOR : smtp.correo.yahoo.es:465
NOM D'USUARI : marcfurti
XIFRATGE SSL
TIPUS D'AUTENTICACIÓ : simple

Algú amb una conta de yahoo s'ha trobat amb algun problema similar ?
He estat googlejant i he trobat coses, però tot el que he trobat, són
possibles problemes seus i no de la configuració que hi tinc possada.
A part d'aquesta conta, també hi tinc la de gmail, que amb aquesta no hi
tinc cap problema.
Per cert, utilitzo debian unstable i el meu gestor de correu és
l'evolution.
Gràcies i fins aviat