[gilug.org] Problemes Kubuntu 8.04

2008-05-15 14:19:19 UTC

Si no és pel suport que només ofereixi aquesta versió a algun
dispositiu, o bé per a revisar i aprendre de la versió, jo hi ha
necessitat d'instal·lar de forma predeterminada una nova versió de fa
quatre dies.

La versió anterior (7.10 - Gutsy Gibbon) està molt més provada, revisada
i documentades totes les incidències i recomanacions de com aconseguir
això i allò.