[gilug.org] Mini taller la LANParty de Flaçà

2008-03-15 21:58:08 UTC

La connectada de complicat.net és a Flaçà, però no veig les dates.

Em sembla que una cosa és donar una xerrada amb diapositives / demo en
pantalla , i una altra és fer un taller.
Em sembla que el temps assignat (1h) no dóna per a fer una petita
introducció i assistir la gent per a què s'instal·li i configuri coses.

Tu què dius, Xavier de Palau?

El ds 15 de 03 del 2008 a les 11:35 +0100, en/na Eduard Carreras i Nadal
va escriure: