[gilug.org] accents i vnc

David Casals hakd0c telefonica net
2008-03-06 16:32:34 UTC

En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit:
> Heu provat si hi ha diferència segons si connectes amb diferent client
> VNC? O entre diferents gestors de finestres?

Amb diferents servidors vnc si, amb diferents gestors de finestres si i
no :-p

He provat tant el tightvnc com el realvnc tant amb ubuntu com amb
windows a ambdues plataformes tant els clients com els servidors.

> El dj 06 de 03 del 2008 a les 15:06 +0100, en/na Jordi Pujol va
> escriure:

Es un primer pas, però per ser perfecte m'hauria de funcionar (el
servidor) tant amb gnome (no es massa problema s'instal·la mes
llibreries i jasta) amb amb els sistemes operatius de Microsoft.