[gilug.org] Oferta de Router Fon

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-07-10 13:10:12 UTC

Hola,

Ara tinc el router FON i m'he donat d'alta al moviment fon,
però no tinc gaire idea de quina utilitat li puc donar,
per exemple penso que la meva neboda quan vagi a estudiar a Girona pot
connectar a Internet amb aquest usuari a través dels punts FON que hi hagi,
Teniu experiències d'aquesta possibilitat per aquella zona?

una altra cosa que puc fer-hi, és convertir-lo en servidor Web i de e-mail,
inclús de Asterix,
sembla que OpenWrt pot fer-lo funcionar bé,

I lo millor de tot seria combinar totes les possibilitats,

Alguna idea ?

Salut,

Jordi Pujol

El Friday 04 July 2008 12:08:53 Jordi Pujol va escriure: