[gilug.org] adaptador play station2 usb

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-01-05 10:54:41 UTC

El Saturday 05 January 2008 11:02:47 Narcis Garcia - GiLUG va escriure:
> Incompatibilitat... vols dir que en una mateixa màquina no es poden
> instal·lar 2 MSOffice diferents, o bé que els documents d'un no els obre
> l'altre?

es veritat, millor que diem les coses clares,
es tracta del SP3 de Office 2003,
lo que passa es que quan poses el SP3 el Office ja no et deixa obrir els
documents de les versions anteriors,

http://www.libertaddigital.com/noticias/kw/Microsoft/Office/seguridad/kw/noticia_1276320585.html

http://barrapunto.com/articles/08/01/03/1755253.shtml

i M$ dona la raó de que els documents vells no tenen seguretat, i per tant no
s'han de fer servir,
crec que haurien de donar a l'usuari una possibilitat de decidir si vol
fer-los servir o no, i que es podes fer amb una opcio senzilla, en les
finestres de configuracio del paquet,

jo sempre em malpenso i veig una politica per reforçar el monopoli i que
tothom hagi d'actualitzar a les últimes versions

jo estic amb lo que diuen els de barrapunto, si no t'agrada el paquet no
continuis patint i pagant, canvia al OpenOffice.