[gilug.org] no llegeixo segons quins texts

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2008-02-21 14:12:05 UTC

El Thursday 21 February 2008 14:56:53 xavi linux va escriure:
> Hola si et serveix : jo he tret la 7.10 del meu ordinador i he tornat a la
> 7.04 , francament Gutsy ¡ha deixat  una mica parat amb problemes de hard,
> fallades etc ..pot-ser li falta un repàs final..que hi farem kde i feisty
>
> Salut!!

no és per dir,
però hi ha altres tipus d'errors,
per exemple hi va haber un temps que la instal.lacio d'Ubuntu anava malament,
alguns paquets eren incorrectes i altres ni tant sols baixaven des del
repositori; canviant al repositori d'Andorra es varen solucionar els
problemes,
a vegades també s'ha de revisar el hard,
m'he trobat amb plaques base que no fan anar els dispositius correctament o la
font d'alimentacio tant cremada que no dona la potencia necessaria perque
funcioni el sistema,

diuen que la ciència exacta son les matemàtiques, i les altres... segur que
no.