[gilug.org] no llegeixo segons quins texts

2008-02-20 20:39:23 UTC

Prova a anar al menú Sistema -> Administració -> Suport d'idioma.
Et farà instal·lar els paquets de suport d'idioma, i reconfigurarà
quelcom sobre els caràcters no anglesos a mostrar.

Si ja havies remenat abans aquesta eina, assegura't que no has
desactivat el suport a English i a la teva llengua (Catalan?)

El dc 20 de 02 del 2008 a les 21:07 +0100, en/na Lourdes Mallorquí i
Dani Fossas va escriure: