[gilug.org] Invitacion a una reunion con Cenatic

2008-02-18 10:38:03 UTC

Al video que tenen en portada, aquesta empresa afirma que no hi ha cap
aplicació de gestió per a ONG, i per això n'estan desenvolupant una de
nova.

Però l'altre dia vaig veure a la web de iglues que GestiONG existeix des
de fa anys:
http://www.iglues.org/gestiong.php

El dl 18 de 02 del 2008 a les 10:36 +0100, en/na Anto Recio va escriure: